Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018

Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ



Μην με περιμένεις, δεν θα έρθω. Θυμάμαι πως σου το υποσχέθηκα, αλλά δυστυχώς πρέπει να αθετήσω και πάλι τον λόγο μου.
Ξέρεις, καμιά φορά οι προθέσεις μου αποδεικνύονται κατώτερες των προσδοκιών μου, ή και το αντίθετο τώρα που το σκέφτηκα.

Θα μπορούσα να σου απαριθμήσω ένα κάρο δικαιολογίες, πιστευτές όλες και με το παραπάνω, γιατί δεν πρέπει να με περιμένεις, αλλά τελικά δεν θα το κάνω.
Δεν θα πω ψέματα για να βγω από τη δύσκολη θέση που έβαλα τον εαυτό μου.

Στην αρχή είχα σκεφτεί να σου πω πως αρρώστησα ξαφνικά και πως μου κόβεται η αναπνοή από τον βήχα και πως πρέπει οπωσδήποτε να με δει γιατρός.

Μετά σκέφτηκα να σου πω πως έξοδα που δεν περίμενα μου προέκυψαν και πως δεν μπορώ να πληρώσω το ταξίδι για να έρθω να σε βρω.

Και άλλες πειστικές δικαιολογίες σκέφτηκα, μα εσύ σίγουρα θα έβρισκες λύσεις στο άψε σβήσε για ό,τι και αν σου έλεγα.

Εκτός...εκτός και αν σου έλεγα τον πραγματικό λόγο που δεν μπορώ να έρθω. Τότε, δεν θα υπήρχε λύση να μου προσφέρεις. Τότε θα υποχρεωνόσουν να σιωπήσεις.
Τι να κάνω, να σου το πω; Να ανοίξω το στόμα μου και να το πω επιτέλους; Άραγε θα καταλάβεις ή θα προσπαθήσεις να μου αλλάξεις γνώμη;

Ο πραγματικός λόγος που δεν θα έρθω είναι γιατί.., όχι, ξέρεις κάτι; Άλλαξα γνώμη, δεν θέλω τελικά να σου το πω.

Μαρία Φουσταλιεράκη 18-3-2018

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας...