Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018

ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ



 Τώρα που μεγάλωσα και άρχισα να ξεχνάω άθελά μου, καμιά φορά μπερδεύω τις μέρες μεταξύ τους. Τους μήνες συνήθως δεν τους μπερδεύω· καλή συνήθεια απ' την εποχή που κρατούσα ημερολόγιο για να θυμάμαι πως έγινα γυναίκα.
Τα εγγόνια μου μού λένε να μην λυπάμαι, πως δεν πειράζει κι αν κάνω τέτοια λάθη, πως δεν είναι δα και κάτι τραγικό.
Όποιος έχει προσωπικότητα έχει και άποψη για τον χρόνο όταν περνά.

Κόλλησα για ώρα στη λέξη τραγικό· μου θύμισε τη λέξη παρελθόν, και η λέξη παρελθόν μου 'φερε στο νου λάθη μεγάλα ερωτικά.
Πολλές φορές με είχε τραυματίσει ο έρωτας με βέλη όταν ήμουν μικρή και ερωτευόμουν παράφορα, έτσι τουλάχιστον νόμιζα τότε, μα σήμερα έμαθα να ξεχωρίζω τις φορές που ερωτεύτηκα την ανάγκη και όχι τον έρωτα αυτό καθαυτό.
Το πιο πιθανό είναι πως ερωτευόμουν το άλλοθι που μου πρόσφερε ο έρωτας όταν δεν τολμούσα φανερά να σκεφτώ για το άλλο φύλο και τη σωματική μας επαφή.
Δεν μπορείς να το καταλάβεις αυτό εσύ παιδί μου, μα είναι φρικτό να γεννιέσαι σε τόσο πουριτανική εποχή.
Όλες οι συνώνυμες φράσεις με τη σαρκική επαφή είχαν σβηστεί απ' τα έγκριτα σπιτικά λεξικά.
Μαθαίνεις να μεγαλώνεις σ' αυτή την εποχή και ώσπου να πεθάνεις επικές μάχες δίνει μέσα σου η ευχαρίστηση με τον πουριτανισμό.

Δεν έχεις ιδέα εσύ παιδί μου πόσες απαγορεύσεις λένε στα αγριολούλουδα για να γίνουν καθώς πρέπει κορίτσια όταν μεγαλώσουν.

Μαρία Φουσταλιεράκη 7-3-2018

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας...