Τρίτη 6 Μαρτίου 2018

ΈΝΑ ΑΘΛΙΟ ΚΕΝΟ ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΣΤΑ ΣΩΘΙΚΑ ΜΟΥ

                                                    Death and Life – Gustav Klimt


Ένα άθλιο κενό κατοικεί στα σωθικά μου,
γρρρ κάνει όταν είναι πεινασμένο
για να ξέρω πως ήρθε ώρα να τραφεί.

Είναι άτιμο και εκλεκτικό με την τροφή του,
αν δεν τ’ αρέσει την ξερνάει
και βρυχάται πιο τρομακτικά.

Το άθλιο κενό που κατοικεί στα σωθικά μου
θυσίες απαιτεί συχνά για να γεμίσει,
στα δύο με διπλώνει ο πόνος όταν πεινά.

Ένα άθλιο κενό κατοικεί στα σωθικά μου,
καρτερικά το περιμένω να γεράσει,
να μην του ‘χουν μείνει δόντια να τραφεί,
γρρρ να κουραστεί όταν κοιμάμαι να μου κάνει,
από ασιτία να πεθάνει μια πικρόχολη αυγή.

- Τότε μόνο ηρεμία θα βρουν τα σωθικά μου και το άθλιο κενό θα εξαφανιστεί -


Μαρία Φουσταλιεράκη 4-3-2018

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας...